Idag är det Onsdag

Stirrade just ut genom fönstret på salongen för att komma på en bra inledning på detta inlägg och tror att städpöjken i huset tycker ja e dum i huvudet som "limmar" på han. Jag kan inte "blame him"(blev internationell), det är bara jag och han i huset så kände ja skickar iväg ett leende denna vackra morgon.. fler än en gång. Han måste tro jag är en smilande idiot. Fast det är ja ju.
 
Idag blir det hundkurs vilket ska bli super skojj! Näst sista tillfället nu innan kursavslutet. Nu ska ja skriva en bokrecension och vika tvätt i väntan på lite drop in. Blir lite färgning och klippning i eftermiddag i alla fall men morgonen är något trött idag!
 
Btw! Tränade imorse, intervaller och magpass.. ville gråta men jag överlevde då ja fick lite (för)underkokta äggslaffsor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0