Vill sno med mig en hem

Idag blev det jobb på dagiset med dom söta små liven. Skulle kunna sno me mig dom flesta hem, ev. bara krama/klämma sönder dom hela dagarna. Förutom att jag själv ramla av en gunga och krascha med en cykel(det var hon som cykla in i mig..) så va dagen väldigt lyckad me supergod "utomhus-wook"(som ja valt att kalla det) och härligt väder.
 
Sen har ja vare ute på en 6 km springtur(sitter nu å klappar om mina kära benhinnor som höll rätt bra ändå idag) och även kört igenom ett arm/rygg/mage pass. Pumpat mina feta muskler me andra ord. Nu är ja rätt lagomt trött och logga just in på bokningsprogrammet för salongen och såg att Noura har bestämt vi ska va ledig på torsdag, så det kändest sjukt skönt ändå! Nästa, Havregrynsgröt och bokläsning resten av kvällen(Dvs sitta som en död sill framför tven om ja känner mig själv rätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0