Det är som det ska

Att blogga för mig, är som att prata med mig själv. Än en gång, min vardag med andra ord.(Lät så jävla tragisk och ensam där)

Idag har jag jobbat på dagiset en sväng innan ja agerade pensionär och däckade i soffan för några minuter. När jag väl rest mitt lata arsle så tog jag mig en springtur men ben, höft och knä dog efter ca 5 km så krålade mig hem och spillde ut ett glas vatten på golvet innan ja pumpade mina hårda biceps och "abs". Nu ska ja städa rummet sen åker ja till fjant ikväll för att lägga ihop allt inför hundkursen vi ska hålla(helst nyss), även tågbiljetter och böcker ska beställas. Nu ska vi få det gjort så slipper man stressa sönder sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0