Överfullt igen - del 1

Syster(lite rund under fötterna): Folk tar illare upp än va jag är stark. 
Översättning: Folk tror jag är starkare än va jag är.
 
D pratas om hur oromantisk mamma är.
Johan: Men du är ju lite romantisk ändå!
Nichole: Och hur fan tänker du då?!
Johan: Ja men.. ibland kan hon ju luta sig emot mig?
 
Nichole har ätit toast
Nichole: Nu har ja ätit upp min eftermiddagsfika!
Mamma: Vadå, ost med lite macka under?
 
Nichole: Är det halt ute idag?
Mamma: D är jätte skönt faktiskt!
 
Noura: Elissa fick tre brev igår! tre brev!! Själv får man bara fakturor..
 
Nichole: Är det din coca-cola cherry som står i kylskåpet?
Mamma: Jajemen! ikväll ska man lyxa till det lite!
Nichole(3 min senare): Hällde du seriöst upp den där colan i en mugg?
Mamma: Colan?! Nej fan den öppnar man ju inte förrän tidigast sju en sån här dag..
 
Nicholas viftar runt på en stoldyna.
Pappa: men alltså.. den där dynan du slänger runt på. Vet du hur mycket kilo röv som har suttit på den?
 
Lillebror: AAAJ! fyfan nichole..
Nichole: Va gjorde du nudå.. drog du igen gylfen på lillstripset ditt?
Lillebror: Nee.. ja skulle rätta till paketet också drog jag i kalsongen och råkade rycka av ett hårstrå, sen slog ja mig själv på pungen för att det gjorde så ont utan att tänka mig för.
 
Two and a half men.
- Be there at 8
- A clock?
- No, degrease..
 
Lillebror ska köpa tandborste
Pappa: Ska du verkligen ha large?
Lillebror: Jaa?
Pappa: Jaa men de är ju klart. Du är ju ganska stor i käften.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hahahahaha.....man borde lära sej att va tyst hemma(om det nu gick bara)

2013-01-09 @ 11:29:09
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: ELIN

I KNOW, så sjukt så man knappt tror att det är sant typ! japp, tokmycket bilder på alla aussies utlovas ;)

2013-01-09 @ 16:17:35
URL: http://elinlanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha, asåå huur packad va jag inte när jag sa det där då? :O :P

2013-01-21 @ 19:59:17
Postat av: Nati

glömde visst skriva mitt namn, you can call me ms. Anonym! ;D

2013-01-21 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0