Here's to never growing up

Efter att ja spontat sutte mig ned ikväll å kollat igenom gamla inlägg i bloggen, så blev jag sjukt nostalgisk och insåg att.. jag måste fan börja skriva massa ointressanta(störtsköna) inlägg igen som jag kan skratta åt senare i livet. Så vad är nytt kan man undra.
 
  • Nästa vecka har ja kommit upp i 1000 h på salongen och går vidare till "steg 3" inom lärlingutbildningen.
  • Jag började läsa till hundinstruktör nere i Skåne med kära Fjant i början av Februari i år, Vi åker snart ner för vår fjärde helg(Svar ja, vi pendlar för vi e så sköna)
  • Pelle lever.
  • Jag har skrivit kontrakt med djävulen och har numera 2 mån "godislöfte" med syster med 2 helgers uppehåll varje gång. Vi sköter oss jävligt bra. Cred.
  • Jag är så galet sugen på skaffa hund nu så ja spricker (ev snor med mig en av hundarna på utbildningen, josefine's amstaff "Dundra" ligger risigt till)
  • Amstaff har blivit en ny favorit med andra ord(gemeee). Det råkar även vara pappa favoritras...
  • Har även gått å blivit beroende av att springa vilket även lett till ett litet intresse för styrketräning(Är jag biff tänker ni nu? självklart, jag föddes biff.) 
  • Vikarierar mkt på dagis(kom endast på den här punkten då ja insåg att ja måste sova för ja börjar tidigt imorgon..)
  • Jag har så mycket att göra nu för tiden och hinner knappt med att andas, så därför kände ja: "Nej men börja skriv lite i bloggen igen, kommer gå jätte bra" Vilket leder mig till min nästa punkt som är att jag är samma korkade klantskalle(med glimten i ögat ofc) fortfarande
  • Thats it. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0