The best kind of fucked up - V.42

Noura: Nu var det två veckor sen ja åt sött! eller..ja, på tisdag är det två veckor. (Sa Noura på en Onsdag)
 
Nichole och Noura disskuterar
Nichole: ..Ja man måste ju som skilja på jobb och pp.. va heter d nu igen..
Noura: Perspektiv?
Nichole: Privatliv.
 
Nathalie funderar: Fan vad det ska brusa i puppa om man stoppar in kolsyra..
 
Nathalie tjatar på syster att följa med ut och festa
Nathalie: Du ska följa med mig ut å knulla i helgen! Nej fan, ja mena festa!!
 
Noura och Nichole disskuterar om nya erbjudanden på salongen.
Noura: Nichole.. vi kanske ska ha ta två betala för en istället för halva priset?
Nichole: Är inte de samma sak??
 
"Your B-cups have turn out to be a pair of C-cups, and for that, I give you an A!" - Program på tven(?)
 
Mange och Natta disskuterar nathalies födelsedag
Nathalie: Du måste ju komma hem och va med på fest då mange!
Mange: Ne men ja kan skicka ett blommogram till dig!
Nathalie: Ne.. jag vill ha blommor!
 
Nichole: Men alltså mina kinder är ivägen! Jag ser ju att det är något där!
Noura: Är det starka mediciner du äter Nichole..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0