Spa & disneykväll

I fredags efter jag hade tränat blev det härlig spakväll med bästa fjant och felix, sjukt skönt och det behövdes verkligen. Efter att vi hade legat och dragit sig rätt rejält nästa morgon for jag hem och färgade håret på syster innan vi drog vidare och hade disneykväll hemma hos pappa med ett härligt gäng. Lejonkungen, Mulan och tarzan på VHS, där snackar vi nostalgi.




Idag sov jag i en evighet, igen, innan jag tog mig en promenad hem till mamma igen och for och klippte mammas kompis och hennes son. Nu har vi just varit på affären efter klippningarna och nu står det ännu en till BJ i frysen (som en belöning för dagens insats) tills vi ska glo björnbröder jag och syster. Det blev en enda stor filmhelg, som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0