Jag har premiär pajjat och har nu en blodig sax

Japp, jag har har för första gången klippt någon i örat. Hårt. Som tur e så är ju melin värsta blodskämpen och vi är van att d uppstår mycket blod när vi umgås tydligen.

Nu har ja just kollat klart på bb och är litte smått besviken på att årets skandal lämnade huset.. dock kom ju förra årets skandal in i huset i samma veva? herregud, mycket för en pensinär, dock håller ja med momma, varför går alla omkring nakna hela jävla tiden.. Nu massakrerar min kanin en övergiven godispåse sen sundsvall och jag ska vell sätta stop för det antar ja, imorgon blir det mer klipp och trevligheter från mitt otroligt galna och äventyrsfulla liv. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0