Insurgency

Det känns sjukt skönt att kunna börja träna igen. Dvs, flämta efter luft bara av att gå på springbandet i tre minuter, eftersom ja fortfarande snorar som en idiot. Ne men det kändes skönt ändå, nu gäller det bara att handleden blir bra igen, ett annat problem bara.

Imorgon är det tydligen någon jävla obligatorisk grej som ja ska på även fast jag ärligt talat inte bryr mig ett skit då jag inte ska läsa vidare efter skolan men eftersom man tydligen kan tvinga elever till att låtsas vara intresserade numera, så släpar ja vell mitt arsle dit ändå. Tänkte träna efter skitgrejen och sen tänkte ja fixa det sista med boken så jag kan beställa den och sen sova gott om natten med mina rosa öronproppar nerkörda långt in i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0