Impulsiviteten gav mig nya planer

Idag var det ju den här mässan eller vad man ska kalla det, och det var faktiskt ganska intressant kan ja erkänna.. den första halvtimmen, och då snackar vi 6 långa halvtimmar till. Ofokuserad som en treåring blev man också då höjdpunkten var humorn i ett äpple och Fjants gratis plock, men hur som helst har jag fått mig en funderare.

Efter det for vi och åt på Gouter ett gäng innan jag stack och träna med Nicco. Dock var vi typ båda förgiftade eller någonting av mackorna så vi fick typ huka oss framåt där ett tag, men det gick ju det också och nu sitter jag här och försöker fördriva all tid i världen för att ja ska slippa göra klart boken. Blir nog inget pass ikväll då ja verkligen vill ha klart allt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0