07.30

Jag är förvånad att jag överlevde natten, längtade efter att få kliva upp så ja kunde andas igen så ja klev upp halv åtta om ja minns rätt, slängde i mig tabletter, startade tvshop och har legat där tills nu typ. De ringde någon och väckte mig vid tre inatt, han hade ringt fel och han fick vell panik när en skäggig dam på testoteron svarade istället för nått annat gulligt, sjukt roligt. Men hur som helst så jobbar jag på att bli frisk, har fortfarande feber och numera kan ja typ inte prata alls. Min sysselsättning blir att lyssna på musik, kolla film och rita klart den här jävla tavlan som jag har hållt på med i evigheter nu.. Målet är att bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0