Nytt projekt

Har just gjort mig hemmastadd i lägenheten. Osten är uppackad och lagd i kylskåpet på en säker plats, katten har fått mat och första attacken mot mina ben har har just brytit ut. Statusen just för tillfället är: "Vänner" men jag är rädd över att somna själv med djuret strosandes omkring mig. Precis som jag skrev det här tittade jag åt sidan och möttes av kattens galna ögon som inte verkar vela släppa mig med blicken.. nu är jag rädd.

Det går nog undan ska ni se! Just för tillfället har jag stretchat så ja trodde ja skulle grina för d gjorde så ont att vinkla benet den där extra lilla milimetern, har fått för mig att ja vill kunna gå ner i split eller spagat vilket verkar vara helt jävla omöjligt för tillfället men ja behöver någon slags utmaning då jag är uttråkad för tillfället. Så nu jävlar ska ja stretcha gärnet och läsa på hur ja ska lyckas med skiten och nej, jag tror inte att de kommer gå på en vecka direkt.. Elin, hjälp säger ja bara.

Ja men precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0