Tanten med Skörbjugg

Idag har jag tagit spruta och gymmat(låter bra). Sen när jag kom hem dog jag i soffan, igen! och vaknade av att jag stod upp framför mamma som just kom hem. Av någon anledning skämms man över att sova och försöker dölja det på de mest sämsta sätt som finns, i det här fallet genom att stå upp mitt framför någon, med håret åt alla håll, ögon halvöppa, i ett kolsvart vardagsrum med ett oharklat och pressat "heeej.." Varför?

Nu har ja just duschat och ätit min kvällsfika som ser likadant ut varje kväll, fil, hårdbröd mackor med ost och avokado på, och en frukt. Kommer få skörbjugg som sjömännen. Tänkte se klart det här OC avsnitter ja startade för flera timmar sen men övergav i ren besatthet för biggestloser "finalen", imorgon är nog de sista, och även det bästa programmet av biggest loser, och jag kommer sitta bänkad framför tven och inte missa en sekund. Tänkte kanske se systrar i jeans klockan åtta. Älskar att vara lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0