Min nästa plan är att slita ut alla mina organ ur kroppen

Det här är andra gången på väldigt kort tid som min mamma skriker frustrerande från badrummet att jag ska sluta klippa mitt hår över handfatet, när jag i själva verket bara borstat håret som vilken normal människa som helst.. Har hon aldrig hört talas om skadat hår som går av lätt eller. Ne just ja, hennes hår består ju utav 100% silke och lockar.

Nu har ja just duschat och har så jävla ont som vanligt efter min promenad så ja tror ja tänker riva ut alla mina organ på högra sidan själv snart, jag blir tokig på den här skiten. Hur som helst, nu tänkte ja kolla OC och rita vidare på mitt lilla projekt jag börjat med eftersom det enda som tydligen funkar är att sitta still och inte göra ett skit hela dagarna. Min nya hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0