Gardasil

Idag har jag sysslat med några halvhjärtade försök till en svinrygg, tagit andra gardasil sprutan mot livmoderhalscancer, slingat och klippt lugg på kicki från gymmet och sen glömt mina vackra nya vantar i salongen innan ja stack och tränade.

Nu har jag just ätit mat och ska hoppa in i duschen innan ja funderar på om ja ska bege mig bort mot pappa då faster ska va där över natten och eftersom pajasen bor i stockholm så träffar man na aldrig. Imorgon blir d skolan och ingen träning, utan mysmiddag med järngänget! Tvillingarna och Sävelid dvs.

Kommentarer
Postat av: Mojitomamman

"ja ska bege mig bort mot pappa då faster ska va där över natten och eftersom pajasen bor i stockholm så träffar man na aldrig"



PAJAS? ÄR JAG EN PAJAS?

2012-03-01 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0