Dåligt och bra

Studenmössan har kommit(bra), den är alldeles för stor(dåligt). Boken är fortfarande borta(dåligt), men jag kanske får skriva över lindas bok på mig då hon inte ska ha den(bra). Vanten är fortfarande borta(dåligt), men betygen är hittade!(bra) Jag har inte haft ont i sidan av magen och ryggen på länge(asbra), men idag kom det tillbaka(sämst).

Idag har jag klippt klassiskherr och även haft min gråhårs/damklipp-modell på salongen, så nu har ja alla recept redo och klar inför deltidsprovet. Sjukt skönt. Nu har ja just ätit lite middag, tränade bara en snabbis idag då jag hade så himla ont men ja har en teori om att det blir bättre när ja springer och det blev det också, så nu ska ja ta min FRISKA kropp och själ och ta en varm dusch och se framemot sovmorgonen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0