Alla jävla klagomål i ett inlägg

Jag har alldeles för mycket att göra nu, de e pengar som ska spenderas hit och dit som jag tyvärr inte har, jag är trött och utsliten både fysiskt och psykiskt, och alla dessa jävla lustiga skador jag samlar på mig hela tiden. Jag kan tänka mig hur ett besök på hälsocentralen skulle sluta..

"Hej, vad har du för problem?"

"Ja hej! Får man ta flera skador på en gång? för isf så har jag haft ont i huvudet i typ 5 år nu, som värst kan jag inte stå upp och måste ligga i ett svart rum, jag har sen några månader tillbaka haft jätte problem med högra sidan av rygg och mage och så fort jag rör på mig gör det så ont så jag orkar inte göra någonting, jag kallsvettas och orkar inte stå rakt, och sist men inte minst har jag även ett problem med min vänstra fot som jag inte kan klämma på utan att skrika. Jo men just, smalbenen(benhinnor?) och knät har börjar krångla igen.. men sen va det inge mer tror jag.

"Åk hem och ät alvedon och återkom om det inte har blivit bättre om 50 jävla år, för tyvärr suger jag och har tappat livsglädjen och hatar mitt jobb."

Kommentarer
Postat av: Maritha

ha ha ha ha .......såååå bra arbetsbeskrivning av våran HC!!!



=( mindre bra med skador....träna mindre???

2012-02-15 @ 21:47:00
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0