En utbildad ninja som äger världen

Efter en lång dag på salongen, stack jag hem och tränade innan jag spenderade lite kvalitetstid med Märta nu ikväll. Candy candy, 3 ninjas och annat smått och gott kom upp på tal, och gud vad man saknar den tiden då man var kär i tecknade seriegubbar, trodde man var en utbildad ninja för att man klädde ut sig i en morgonrock och trosor, och när man trodde att man ägde världen helt enkelt.

Nu är bb slut och jag har inte hunnit duscha sen ja träna så nu slänger jag mig in i duschen en snabbis innan jag börjar göra ett bildspel som ska vara klart imorgon inför mässan, kommer inte få sova så det är tur man har sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0