STORM

Idag sov ja till 10 endast vilket är en förbättring för att ha varit ledig hela dagen.. Kollade på "Killers" med achton K och jag total älskar verkligen den filmen. Efter en masa såsande i soffan framför tven(bl.a. oprah som ja har en tendens att fastna för) så kom ek också drog vi ner till stallet för att ge oss på lite longering. Gick vell som det gick men ja e vell ganska nöjd.

Nu har ja fått för mig att jag kan gå runt och äta en jäävla massa godis på vardagarna bara för ja e lite sjuk, så sen blir det gammeldags vanilj(för min hals) och mintchoklad(för min snuva?) till idol. Bilder kommer senare då ja glömt kameran nere och kommer glömma ta med den upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0