MÖGEL!!

Jag har nyligen blivit invaderad av flugor på mitt rum! har sovit med den elektriska flugsmällan i näven, redo för att döda, jag har även begravt dom äckliga idioterna i min papperskorg, och jag ryser bara av tanken på det.. USCH!
Idag har vi haft wella kurs på skolan, färgkurs, gick jätte bra och min och julias kund, Lena, blev så fin i håret så. Idag har ja även ätit en massa maxi-godis, både på skolan och hemma hos emma, men jag förtjänade det på alla sätt och vis för ja driver för fan ett hotell av insekter på rummet! fått vända upp och ner på allt i rummet och dammsugit alla hörn och kanter, pelles bur var INTE en vacker syn. Inte den stoltaste delen av mitt liv.
Jaja, nu ska ja stänga in pelle i buren och försöka sova, första psykologi lektionen imorgon, sen blire till att fira Ida. Nu laddar ja flugsmällan igen och säger godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

MEEEEEN det är ju bra att städa ibland me!! =)

2011-09-16 @ 09:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0