HALKA!?

JAPP, jag har panik för nu har gångvägarna därute fått för sig att frysa till is. Kom just hem från syster efter en klippning och film, innan de va ja ner en snabbis till stalle och körde NH med glänsa och om vi backar ännu lite till så har vi haft heldag på salongen idag.

Nu har ja ju som sagt just kommit hem efter en lång, kall, mörk och ISIG promenad hem från syster, och nu ska ja värma lite nachos med ost och pompakrydda, hehe. Jag har ett nytt beroende. Imorgon är det sista dagen på skolan för den här veckan och efter det tar jag med mig fjant hem för att fixa hår, umgås och titta på idol(ett annat beroende ja har), sen på lördag bär det av ut i skogen till hannas stuga med 6 stycken andra i klassen! ska bli skit kul!

För långt inlägg. Snart slut på glee, börjar sen med Greys, från botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0