VILKA KANALER!

Idag har jag varit med om den svettigaste upplevelsen på springbandet någonsin. Det sprutade i stort sätt svett från svettkanalerna och ut över hela gymmet(med en snutta överdrift) och det var helt makalöst, fy så äckligt men bra ändå. Efter gymmet blev det en ridtur i "det kolsvarta mörkret" med en lustigt pigg häst men även med väldigt lustiga möten som var helt omöjliga för mig att avgöra va det var för något. Jag vill bara klargöra att det här var mitt ute i skogen på en stor travbana.

Exempel1: ett stort starkt ljus som rörde sig rätt fort fram ändå, men inte brummade. i tankarna kom bla.a. "en enögd bil?", "en moppe?", "kanske en cyklist?".
Rätt svar: En travhäst dragandes på en gubbe i vagn som ägde en alldeles för stark lampa för allas bästa.

Exempel2: två starka lampor väldigt tät ihopsatt som rörde sig framåt fort och lät även oerhört. "Det där måste helt enkelt vara en skoter.. på grusväg?"
Rätt svar: en fyrhjuling mitt ute i ingenstans.

Sen gick jag med syster hem(hemhem) och skjutsade henne på affärn en sväng och nu ska ja äta och kolla på desperate innan ja somnar djupt som fan och aldrig mer kliver upp. förrän imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0