SHE CAN´T STOP IT

Jag må ju fan ha vare kock i mitt förra liv. Nu drog jag igång och stekte lax med cremefraice och avokado till middag helt plötsligt. La till och med laxbitarna(då min lax gick sönder i tusen bitar) på hushållspapper(eller ja toapapper, tyckte det lät finare med hushållspapper bara) så att fettet skulle rinna av fisken. Dock mår jag lite illa såhär i efterhand då jag faktiskt inte tycker om fisk, trodde jag skulle spy under upptiningen av den där slappa fisken då det luktade fiskrensning som min moffa alltid höll på med när jag var liten, en odör.

Nu har jag haft lite panik över vad jag ska handla i julklapp till alla, vilka jag ska handla till, hur fan pengarna ska räcka till osv. Tror även att jag ska beställa hem lite pennor, inte rätt läge kanske men jag MÅSTE ju ha pennor. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1500 personer varje dag :)

2011-11-28 @ 18:15:44
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0