PLUGG-APA ELLER KLANT-APA?

Innan jag börjar skriva vill ja bara efter dagens insats i skolan, dela ut ett diplom till mig själv.. för att ingen annan har gjort det än.

Spenderade gårdagens kväll med att göra rent mina oerhört leriga springskor med bl.a. en virknål, för att ja skulle kunna använda dom på gymmet idag. Efter skolan slutat insåg jag att ja hade glömt skorna hemma såklart men traskade ändå vidare mot gymmet med humöret på topp. När jag kom fram insåg jag även att ja glömt nyckeln till gymmet(blip-grejen), jag suckade till en gång, tänkte "självklart..", och klättrade senare in i busken med mina högklackade skor och knackade desperat på rutan efter hjälp.
Nu har ja ätit mig proppmätt och ska hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0