EKONOMI KÄRRINGEN

Har spenderat dagen nere på stan tillsammans med fjant, felix och min syster. Jag har lyckats köpt in lite julklappar, lite förberedelser inför vissa julklappar(om man kan säga så), och jag har även köpt inpackning och hörlurar till mig själv som endast gick på 120 kr sammanlagt(bara det till mig då såklart). Kände mig duktig som prioriterade julklappar framför kläder den här gången, som en riktig ekonomi kärring.

Nu ska ja fortsätta rita på en teckning i mitt nya STÖRRE skissblock som jag även inhandlade idag, dock lägger ja inte upp nån bild på den då det är lite utav en hemlig teckning. Undra varföör.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-01-12 @ 23:59:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0