05.30

Älskade filmen något fruktansvärt. Folk var besvikna, jag var helnöjd. En av anledningarna till att man alltid ska se filmen innan man läser boken, i alla sammanhang. Vi kom hem halv sex på morgon så jag lämnade ett hemligt meddelande till mamma på toalettdörren och försökte charma mig till en sjukanmälan. Vaknade två och fick höra att ja hade fört en konversation i telefon med linda imorse. Det har jag inget minne av alls. läskigt.

Drog ner till stallet för att springa av hästen när jag hade vaknat, men dog när jag kom fram såklart(magen o rygg) så jag beslöt att gå hem med syster och åka och köpa pizza framför twilight var en mycket klokare idé. Nu beger vi oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0