Jag kan ha blivit beroende.. + GRATTIS MAMMA-INTE-41!

jag är helt förälskad i protein bar(sen?) som finns på gymmet! Det har redan blivit en drog. Det kommer blir dyrt d här.

Idag har vi varit i salongen hela dagen, alltid lika skojj. Efter skolan blev det gymmet innan ja drog vidare mot prix för att handla tårta av linnea(hehe), drog sen vidare hem till sävelid och segade innan ja tog min tårta och drog vidare hem till mammsen som fyller år idag! 38 i år igen. Dock får ja inte själv äta av tårtan(som vanligt) så medalj till mig. Nu ska ja hoppa i duschen innan greys börjar. Imorgon har ja tydligen 3 nationella.. på samma lektion? jaja.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Tack tack gumman för att du undvek att nämna min ålder.........hm....=)

puss på´re

2011-05-12 @ 09:14:15
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0