JAG ÄR HELT SLUT.

Försov mig något enormt imorse, gav mig ut i regnstorm, projektmässan på skolan som var helt oplanerad så vi slutade tidigt, min hunger tog över mig så ja väntade ungefär 2 h på att få köpa en jävla macka på Gouter(då matkorten funkar först vid en viss tid) tillsammans med Carro och bäck. Sen har ja fruse hela dagen, gjort lite ärenden på stan, frusit lite till, somnat, och sen blev det till att slinga och klippa mammas hår som en liten morsdags present. Nu försöker ja kolla vädret imorgon så ja vet om vi kan fortsätta måla på huset så vi blir klar nån gång, borde ju som inte regna medan vi målar.

Jaja här kommer lite bilder innan ja däckar totalt i sängen. Glömde ta förebild som vanligt.
Under tiden.

Efter bilder.

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Sååååå härlig present!!! mamma är mer än nöjd!! =) puss på´re

2011-05-28 @ 11:17:29
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0