IDAG ÄR DET MIN DAG.

idag går det inte bra för mig. köpte ett nytt matkort idag för mina sista 200 kr, fick även höra att ifall ja hittade igen mitt gamla skulle d vara försent att få tillbaka pengarna så självklart hittade jag d där jävla matkortet d första ja gjorde när ja kom hem. Det tog hårt.

Nu har ja städat på rummet så det ser sjukt rent ut! rotade igenom min av-dumpnings-hög av kläder och kunde dela upp dom i tre olika kategorier. Gym kläder, Målar kläder och Stallkläder. Mysigt att ja hade blandat alltihop. Verkligen. Nu ska ja starta ett avsnitt av glee och springa på nattas springband samtidigt och se om ja överlever min första "springtur" på tre veckor.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0