Sävelid 18 år!! hur ska det här gå?

Grattis på världens bästa emma sävelind, hoppas du inte tappar bort ditt pass nu för d e ditt ansvar bara så du vet. här kommer liiite bilder på oss o annat, sen vi va som snyggast. 













'

Idag har jag kört en dubbellektion, gick jätte bra, gymmade också en sväng och nu sitter jag här mätt som en plätt och ska försöka charma pappa så vi kan övningsköra lite. Har märkt att han är lite skrajj över det här med att det är jag, tolli-klantskalle-elofsson, som sitter i förarsätet och ska ut på vägarna. Han vet bara inte att det faktiskt går skitbra med körningen nu! (peppar, peppar). Ska träna teorin nu också, så himla mycket.
Hadé!

Kommentarer
Postat av: emma :)

hahaha fyfan vilka hemska bilder hörrudu! men jag håller med om att vi va som snyggast då, jag hade iaf inte tretton valkar på magen :D



älskar dig! <3



2011-03-10 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0