"pluppppluppluppppplup!" - ljudet från en höna.

Idag va ja vaken vid 10 redan då märta av en ren tradition drar sig hemåt tidigt på mornarna när hon sovit över. Kunde inte somna om så ja kollade one tree hill, gick fram och tillbaka till sävelid och pappa en massa och for sedan på willys och handlade godis och "tavelhängare" till canvas tavlorna jag köpte, d sög att sätta upp tavlor så nu sitter d en spik litte snett i väggen utan en tavla.

Nu har jag just kommit hem från tvillingarna, har umgåtts ett tag alla fyra (tvillingarna, sävelid och jag), händer inte allt för ofta men det är alltid lika trevligt. Nu har jag ätit aldeles för mycket såklart och jag vill bara gymma för tillfället. Imorgon har jag körlektion halv tolv och direkt efter drar jag nog till gymmet i ren panik. kanske får sällskap av laxen om ja har tur. Jaja nu ska ja borsta bissarna och starta ett avsnitt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0