LOV och Ulrik Munther

Kul skoldag, spenderade eftermiddagen med att rita av varandra, helsköna bilder blev det som nu sitter uppsatta på väggarna i klassrummet. Gymmade i min ensamhet sedan, drog till stallet och fixade åt hästarna, åt kebabpizza när ja kom hem och nu har ja just duschat och väntar på att tvilling(arna?) ska komma och glo film och svulla godis.

Nu är det äntligen lov och sävelid fyller fan 18 på onsdag, jag har körlektioner till veckan, ska bli tjejkväll med melin, ek å sävelid imorgon kväll och jag ska svulla gärnet hela veckan då jag och linnea kör igång med vårt igen efter lovet.. inge gott gott då inte, sommarn närmar sig och jag säger bara en sak. fett väller över bikinin.

Ulrik Munther, titta upp d!
Hadé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0