JAG ÄR HUNGRIG PÅ SOCKER.

Idag packade jag väskan med ett par skor, en data och körkortsboken. Jag glömde alltså alla kläder till att gymma så d blev inge av med det. slutade vid lunch så jag och linda drog på körskolan och gjorde ett av testen, tänker inte ens prata om resultatet på mitt. Efter det hämtade ek och melin mig så åkte vi hem och klippte melin. Efter det tog jag mig en promenad i halkan och jag trodde ja skulle stupa och dö vid flera tillfällen.

Nu har ja kollat på sveriges värsta bilförare och ätit rostade mackor, nu blire big brother och sedan ett avsnitt av OTH. Imorgon kommer stockholmarna hit o ja ska klippa 3 av dom och även kanske klämma in en färgning också. imorgon kväll blire disney kväll med syster, andrew och frida och ja vad ska man säga.. får inte äta nått gott gott så ja gråter inombords.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0