Har man det för bra så blir man uttråkad och börjar klaga istället.

Idag har ordet "skitliv" komme upp ett antal gånger. Jag har tappat bort mitt busskort såklart och är alltså tvungen att betala 200 kr, jag är så sjuukt peppad för att göra det här så jag spricker. Fick stå och vänta på britten efter vi slutat så länge så ja hann inte gymma och tror ni jag fick köpa mitt jävla kort eller? nej nej. Nu blev det så här bra att imorgon har jag sovmorgon och då kom idén upp om att ja skulle kliva upp tidigare och gå till skolan fast vi i själva verket ska vara i badhusparken imorgon. Men eftersom jag är så smart insåg jag att ja skulle gymma efter badhusparken och kan göra det då istället.

Jaja, dagen började även med att ja försov mig, fick leta ett klassrum som vi skulle vara i, hallucinerade att ett klassrum var tomt fast det i själva verket var fullsatt och sen har det bara rullat på hela dagen kan man säga. Hade dubbellektion på körskolan idag också, gick jätte bra och jag tror aldrig jag fått så mycket beröm sen ja började där men helvete va kärringstop jag fick. Ena gången gjorde det fan ont i hjärtat för fan vilket kärringstop jag fick! Efter det VALDE jag att inte hoppa på en buss hem för jag tänkte ta 14 hem istället som går snabbare. Insåg sen när den första bussen(som jag valde att inte kliva på) åkte iväg, att d va mer än en halvtimme kvar till den andra bussen. Hoppade då på ÄNNU en annan buss som inte ens kör hem till mig och jag fick gå en bra bit istället. Nu har ja suttet sen ja kom hem och ritat och skrivit till en skoluppgift om färg och nu ska ja göra gröt och kolla one tree hill. Vilket jävla inlägg det blev, bara en massa klagomål.

Tänk på barnen i afrika.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kjellgina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-16 @ 12:51:26
URL: http://kjellgina.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0