EN HEL STÄDDAG SENARE..

Ser konstigt ut på rummet. Kläderna är i garderoben, garderoben går att stänga, min byrå är vit igen, jag kan se tven som hade ett täcke av damm på sig, man kan andas på rummet och mina ögonbryn är inte en enda röra.(städade även upp ansiktet lite grann då d behövdes.) Nu ska ja ut och gå en sväng, känns som att efter mina 6 cheeseburgare, ett antal pizzor och en jävla massa grillad mat under helgen så behövs en promenad. Sen drar ja hem till sävelid och tar mig en traditionell övernattning.
HADÉ.

Kommentarer
Postat av: Maritha

....ja man känner då fasen inte igen ditt rum inte!! Det finns ju golv att gå på.....;)

2011-08-01 @ 11:04:49
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0