CHAUFFÖREN.

Ja ska satsa på svart-taxi.

Idag bar d av till farmor i krokom med syster och bror, efter d körde jag mot enkeltriktat på affären i krokom så en tant blev galen och pekade så intensivt åt hållet ja skulle köra så ja tror hon måste fått benbrott i någon del av kroppen, efter d bytte ja bil och skjutsade runt med mammas bil ett tag (dock inga regelbrott under den turen) och sedan rakade ja bort nicholas kaluffs på huvudet och gjorde en cool frisyr istället och fick kommentaren "d är inte ditt fel att ja ser dum ut, d är mitt fel för att det var jag som lät dig ge dig på mitt hår." och sedan va klockan kvällen och det blev film med syster. Nu ska ja låta idioten springa av sig lite innan ja sover (d.v.s. startar någon film så ja inte kommer orka upp imorgon).
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: pappa

hmmmm så min bil har helt hastigt och lustigt gott mot enkelriktat,inte bja

2011-07-30 @ 00:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0