Nu hände det nått roligt.

Nu har jag blivit sjuk, yeeay. kunde inte gymma idag då jag knappt har kunnat prata idag så ja fick hoppa av hackås bussen i torvalla by idag, slipper då springa runt på stan hela kvällen fram och tillbaka till gym o buss. Gick förbi "sävelids" stall och tittade in en snabbis efter att ha stått i en kvart och väntat på att ta sig över vägen för alla jävla bilar i hela östersund skulle passera där just precis då. Nu har ja ätit mat och duschat precis, trodde ja skulle grina när ja kom hem och det var pyttepanna. är på hyfsat dåligt humör idag pga min mördar mensvärk som tar kål på mig, får så ont i ryggen så ja orkar inte stå upp.

Nu tror ja att ja ska skriva läxa då klockan endast är sju och jag faktiskt hinner med det idag. Sen ska jag äta för jag älskar att äta och sen blir det sängen. Imorgon blir det nog inge gym heller om ja inte mår bättre, skulle även färga systers utväxt imorgon tror ja.. snart är det iaf helg och jag är såå sugen på godis. En kund som var på salongen igår kom in på salongen idag igen endast för att lämna en bunt med papper om socker och kolhydrater till mig som vi pratade om väldigt mycket under tiden hon var där igår, riktigt gulligt och jag har sneglat lite på pappret och ja tror inte ja kommer vela ha godis efter det.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0