"Men kör gärna på höger sida av vägen.."

haha ja idag hade man det stressigt, hackås först sen skulle man ta en buss tillbaka till stan igen som skulle vara framme prick 17 på busstorget och jag hade tid klockan fem på körskolan. Sjäälvklart körde nån lastbil i dike eller nått så d blev bilkö. Blev en kvart försenad men fick köra ändå, gick sjukt bra, han släppte ut mig i trafiken!? med levande människor omkring, bilar och bussar, å ja, herregud. Bästa kommentaren var, "Jätte bra Nichole!..Men kör gärna på höger sida av vägen ifall vi skulle få möte" haha kan kan verkligen inte göra flera saker samtidigt. Men tro det eller ej, det kändes skitbra! Om exakt en vecka fyller jag år och nu är det tydligen en dunderfest planerad inför helgen därpå, haha ska bli spännande men sjukt kul!

Jag har glömt att ätit kvällsfika, så ja ska äta nu och hämta mobilen i jackfickan.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0