Måste ha nya kläder!

Har som vanligt inge intressant att skriva men ja skriver ändå. Hackås idag sen blev d till att fara runt lite på stan i min ensamhet o leta nått fint till Annica som tack för att hon stått ut med mig i sju veckor. Träffade på pappa och gjorde han sällskap när han åt middag innan han skulle börja till o jobba igen, hoppade på bussen och kom hem och blev påtryckt en massa kläder av syster min som tyckte ja skulle låna kläder av henne på lördag, hon tänker även köpa ett par klackskor till mig på lördag av nån anledning? hon e ju som gullig ibland hon. Nu ska jag kolla på big bang innan ja slumrar till. Nu är det bara två dagar kvar tills praktiken är slut, känns både skönt och tråkigt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0