Lättretad dag.

min underbara syster ringde mig 02.00 inatt och undrade om ja kunde kliva upp tidigt som attan och gå ner till hästarna och släppa ut dom, å så arg ja va! men visst gjorde jag det. Tog till och med med mig hunden på en morgon promenad, varför inte slava tillräckligt när man väl håller på. orden "men kan du inte hjälpa mig för en gångs skull" sved lite grann då de kom från min syster då d känns som d e det enda ja gör vissa dagar. men ja fick ju en hundring också (hehe). Så idag har ja varit lite lätt arg på allt o alla, förutom att vara arg så har ja kollat på nån ny serie "skriet från vildmarken" som är rätt gammal men intressant, sen har ja ätit en massa (Inte godis då) och nu har ja just duschat och ska springa iväg till tvillingarna. Tar med mig mina anonyma sourcream nötter som ja är helt fäst vid.

Här är två bilder sen nyår som ja just tvingat melin att skicka.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0