Jäävla skit

kom hem från klassträffen för ett tag den, som vanligt var det jätte trevligt att träffa alla och vi hade jätte kul. Dock va d inte så många där men några blev vi iaf. Som vanligt när jag är på klassträff eller någon fin middag så sitter man stilla så himla länge och pratar och då låser sig maghelvetet på mig eller nått så ja kan inte stå upp eller nånting, d gör så sjukt jävla ont och ja vet inte varför men hädanefter ska jag upp o gå runt i huset på klassträffer istället, för det är normalt.

Imorgon ska ja på middag hos anna då hon har fyllt tjugo år just och innan det tänkte ja gymma om ja överlever natten. Nu ska jag starta en film eller någonting och sluta tycka synd om mig själv.

En fin bänk på gymmet?

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0