Chasewnötter!!

Mitt sug efter sourcream nötterna som ligger i översta lådan åt höger vid spegeln skriker efter mig! Ska dock spara dom till på torsdag då vi ska ha filmkväll med klassen.. nu finns d en möjlighet att bevisa att jag e så stark så ja övervinner saltsuget! Kommer dreggla i sömnen.


Nu har ja just komme hem från tvillingarna som ja stack till efter ja lämnat boxen och snackat en massa med märta. Vi har sutte och snacka mest hela kvällen med en massa annat trevligt folk. Nu är kaninen på mig hela tiden igen så han mår toppen! ikväll blev det ingen nyponsoppa, bara vanlig hederlig juice. Nu måste ja göra kvällen snart då ja ska upp o gymma med linnea imorgon innan hon klipper mig senare på dagen. Ääntligen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0