Travgalan!

Idag har ja vare på skolan, två helt nya ämnen, spännande. Slutade tidigare så ja fick låna käraste britas träningbyxor så ja kunde gymma med laxen å ida innan ja drog vidare till banken o hade nå möte. Efter det har ja vare så sjukt trött, slet ovanligt mycket på gymmet så nu har ja ont i min rumpa. Glömde även betala mig lunch i cafét idag(lång historia) så ja har lite panik över d men hoppas kunna fixa d med kortet på måndag, pinsamt.

Nu har ja tryckt i mig alldeles för mycket natur godis och ska sova snart. Imorgon blir det jobb på travgalan med sävelid i desperation efter pengar till turkiet i sommar! Jag är så himla pepp på turkiet så ja blir tokig. Men nu spricker magen så ja ska starta ett one tree hill avsnitt och läsa ett sms som ja fick från emma för ett bra tag sen, gissar att det står "du var så seg så godnatt" eller nått liknande.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0