Tjejen som kan censurera.

Kom just hem från Sävelid, har vare o klippt hennes syster Linnea och jag har komme fram till att censurera är inte min grej, hur kom ja på de? kollade bara lite på min "före" bild på linnea och drog slutsatsen. Skulle hur som helst bara klippa till mittbena på henne då hon har haft snebena innan, klippte även upp det och toppade det på längden. Jag tyckte det vart jätte fint på henne även om skillnaden inte är så stor.

hehe. (blötte håret innan ja kom på att ja skulle ta förebild som vanligt)


Idag ska jag betala in pengarna på ving till resan! eller ja en del av det iaf. Funderar på att ut och gå nu eller nånting då ja tror ja smällde i mig en hel plåt kladdkaka själv nästan igår, plus en jävla massa naturgodis! Herregud. Nu försöker tjockisen få tag på pappa så han kan köpa mer godis åt mig, hehe. Mumms med gott gott.
Ne, nu ska ja nog ut och gå innan ja gör mat.
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0