Spännande misslyckat! - bilder kommer sen.

stockholm under helgen som sagt. Gick lite som d gick då natta tappade bort leget och vi fick inte in henne på nån av alla stockholms krogar(vakterna gillar nog inte norrlänningar), andrew betalade över 800 kr för att åka in till stan, runt lite till med taxin, och sedan hem igen. Jaja, vi åt ju pizza innan vi drog ut iaf så jag är nöjd. tjockis.

bilresan var mysig och ..spännande? åt nog lite för mycket godis på hemvägen vilket förmodligen inte förvånar någon alls. har just äte bacon chips som natta köpte till mig och nu blir det vitlöksbröd och OTH!
min mamma o pappa har lärt mig att tänka på barnen i afrika när jag äter, så ja äter för alla d stackars barnen där nere.
Hadé!


Kommentarer
Postat av: Maritha

.....hm,jag tror du missat poängen liiiiite gällande barnen i Afrika,men gulligt av dej att tänka på dom medans du äter ialaf!!! =)

2011-02-28 @ 11:52:05
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.com
Postat av: Anna

"min mamma o pappa har lärt mig att tänka på barnen i afrika när jag äter, så ja äter för alla d stackars barnen där nere."



Hahahaha, awww nichole <3 :D

2011-02-28 @ 22:31:32
Postat av: Anna

"min mamma o pappa har lärt mig att tänka på barnen i afrika när jag äter, så ja äter för alla d stackars barnen där nere."



Hahahaha, awww nichole <3 :D

2011-02-28 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0