Körkortsteori..?

Idag har vi haft modeller i salongen, jag och Julia färgade Emmas(erikas syrra) hår och vi la i en toning som vart så himla fin på henne. Efter salongen drog jag på stan med malin och natta o köpte ännu en till foundation så nu svider plånboken, tror dock den här färgen funkar bättre än den för 300 jävla spänn! Sen tog ja bussen till stam och klippte Emil och Benny och sen drog jag hem och nu sitter ja här en middag och en dusch senare. Nu är klockan tio och jag har suttit och jävlats med körkortsteorin och jag svarar typ 100% fel med facit i handen!? Milda makaroner.

Imorgon ska ja rusa ner på stan på lunchrasten o köpa en toning på simons som hanna senare kan slänga i mitt hår när skolan e slut då mitt hår är grönt och en katastrof typ. Efter det drar jag på en dansshow  på PC med sävelid och sen får jag plugga vidare om ja hinner. Har även suttit och snackat med sävelid hela kvällen om att vi faktiskt kommer att ta oss utomlands ändå, så nu jävlar ska vi satsa på det här!

Nu blir det lite hårdbröd och borsta tänderna innan ja slår igång ett One tree hill avsnitt!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0