Kan man verkligen sträcka magen när man springer på springband?

Första riktiga skoldagen skulle man kunna kalla det. Fy vilket h-vete att jobba svenska och matte på samma dag. Ny mattelärare också, fast det verkar funka, dock har jag nog aldrig varit så okoncentrerad på en lektion som ja va idag, både svenskan och matten. Jaja ja skärper till mig snabbt. Efter skolan gymmade ja lite lugnt då jag har sträckt nånting i magen typ, så sjukt ont när ja trycker på magen och sträcker på mig. Efter det drog jag hem, gjorde mat(idag blev det kycklinghamburgare med sallad, sås, ost och ägg), hoppa in i duschen och sen kom laxen så jag klippte henne och sen blev klockan helt plötsligt halv tio.

Glömde inte före bilden den här gången när jag klippte, glömde dock efter bilden då håret hade torkat, men jag tog iaf en efter bild när håret var blött. Det var inte stor skillnad då hon endast ville toppa, men det blev bra tycker ja.

FÖRE                                          EFTER



Imorgon har vi färgmodeller, ska bli kul att komma igång igen på salongen och efter det ska ja klippa Benny och Emil och kanske pappa. Kommer få det stressigt imorgon, hittar ingen lucka den här veckan som ja ska kunna göra klart alla skolarbeten, d är så mycket att göra klart och jag har så mycket inplanerat den här veckan så ja tror ja spricker. Nu ska jag borsta tänderna och kolla One tree hill som ja började att kolla om på igår kväll innan ja till slut somnar.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0