Jag vill ha godis!

Idag har vi varit i salongen hela dagen, har klippt två herrklippningar på docka och en klippning på modell då erik ville klippa sig. Det blev jätte bra tyckte ja men ja tog sjukt lång tid på mig den här gången.. tror d va för att ja pratade för mycket. Som vanligt. Efter skolan gymmade ja, utan musik!? tappat bort min mp3, letade heela morgonen men hittade den inte. När jag kom hem gick ja in i vardagsrummet (där ja även satt hela morgonen) och såg min mp3 ligga på vardagsrumsbordet. smart.

bild sen i lördags innan ja o sävelid slavade runt med tallrikar hela kvällen
o natta satt så fint och blev serverad.


Nu har ja just lagat mat och slängt i mig det, åt även i matsalen för första gången på länge idag, åt köttgryta med sallad och morötter typ, tog även lite sylt men skrapade snabbt bort det när erika fick panik över att ja tänkte äta det (LCHF), till middag har ja ätit kycklingburgare med ost, två ägg, sallad och turkisk yoghurt till. Jag är så sugen på godis! Nu väntar iaf duschen innan carro kommer och ska klippa sig. Kanske hinner läsa lite i teori boken innan?
Hadé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0