hehe

går bra för min del med att inte äta kolhydrater. om man bortser från kladdkakan innan klassfesten igår.. och den större mängden av kladdkaka efter.. och just ja, läsken under kvällen.. och chipsen? och jaa.. hela påsen med naturgodis idag. Jaja, matdelen funkar ju iaf. hehe.

bilden jag har på mitt skrivbord för tillfället, sjukt söt han e.
Chewbacca kusinen på bild om ni missat det.


Idag har jag bara legat och kollat på one tree hill hela dagen, for och hämtade min väska och halsduk hos julia imorse typ men annars har d vare oth och naturgodis hela dagen, härligt. imorgon har ja sovmorgon och sen blir det gymmet och kanske lite solning. Men nu ska ja fortsätta mitt maraton.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0