DET kallar jag promenad!

Idag har d varit stressigt som attan. På lunchrasten drog jag o julia ner o mötte malin på stan, lämnade nån grej på banken, lyckades även boka in en tid på banken imorgon som jag INTE har tid med, stapplade vidare till simons(frisörservice), köpte toning i Cutrins märke som ja senare fick springa tillbaka in till stan efter skolan o köpa ny för det var fel märke, efter simons köpte vi lunch på gouter, skyyndade oss tillbaka till skolan, kom försent första lektionen i det ämnet som vi just har startat(med ny lärare..), fick efter ett tag äntligen rast så vi fick slänga i oss lunchen, stressade igenom lektionen, tog bussen in till stan som sagt med nicco och hanna och bytte färg på simons, åkte hem till ängsmon, hanna färgade mitt hår, vi färgade även mattan i köket, duschade ur det i samma veva som ja tog en dusch, det var ett blodbad, fixade iordning mig litte snabbt, tog bussen till pc med sävelid, kollade på en dansshow, GICK sedan från pc och till prix i torvalla, gick förbi pappa, kissade, gick hem till ängsmon och nu sitter ja här, helt slut.

före och efter bilder kommer imorgon eller nått, nu ska ja kolla one tree hill och sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0